четвер, 22 листопада 2018 р.



Модель сучасного уроку
Особливістю сучасного уроку є:
  • комунікативна спрямованість;
  • діяльнісний та текстоцентричний підхо­ди.

У зв'язку з цим змінюється змістовна лінія уроку, по-іншому викладається структура навчального матеріалу, модель уроку ви­дозмінюється. Вчитель, виконуючи одну з своїх функцій — проектування педагогічної системи, вносить корективи як в формальну частину поурочного плану, так і аналітичну (діагностичну), змістовну лінію. Формальна частина плану може бути такою:


Дата. № уроку в календарно-тематичному плані та № уроку в темі.

Тема (яка точно відповідає програмі)

Тема для озвучування чи записування на дошці.

Мета: розвиваюча (розвиток...)
  • Навчаюча (познайомити...)
  • Виховна (виховати...)

Задачі: (відпрацювання навичок, виконувати мисленнєві операції: пізнавання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка).

Тип уроку, наприклад, комбінований.

Вид (жанр), наприклад, лабораторна робота, практикум, тренінг.

Обладнання: дидактичний та роздатковий матеріал, відеофільм, комп'ютерний диск, аудіокасета, підручник, документи та ін.

Змістовна частина поурочного плану — ком­бінування елементів комунікативної, лінг-вокультурологічної та діяльнісної ліній.

Типологію уроків за основними дидак­тичними цілями можна представити, спи­раючись на основні елементи — складові частини уроку:
  • Перевірка опорних знань та умінь.
  • Вивчення нового матеріалу.
  • Його закріплення і узагальнення.
  • Домашнє завдання.

На підставі класифікації за дидактичною метою, була спроба створити тезаурус різ­них типів, видів і форм.

За дидактичною метою можна виділити такі типи уроків:

  • вступні уроки;
  • уроки вивчення нового матеріалу;
  • уроки формування умінь;
  • уроки перевірки, контролю та корекції;
  • комбіновані уроки;
  • уроки повторення вивченого;
  • узагальнюючі уроки.


Детальніше   Повна публікація

Немає коментарів:

Дописати коментар