Тема: Квест «Година коду»
Мета:
Навчальна: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного
предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного
мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в
команді;
Розвиваюча: розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та
творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях;
Виховна: вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та
поваги до суперника.
Обладнання: Ручка, аркуш
паперу, смартфон зі встановленою програмою для зчитування QR-кодів.
Учасники: Команда від кожного класу
– 4 учня. Змагання відбуваються у двох підгрупах: 5-7 класи, 8-11 класи.
Хід гри
1. Команди збираються в кабінеті інформатики.
2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил,
завдань.
Права та обов’язки гравців квесту
Гравці квесту мають право:
·
отримувати завдання та вирішувати їх;
·
змагатися разом зі своєю командою підтримуючи один одного;
·
поважати членів своєї команди;
Гравці зобов’язані:
·
коректно вести себе по відношенню до учасників інших команд;
·
повідомити організатора про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке
рішення було прийняте;
·
виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців,
інших осіб;
·
розв’язувати завдання виключно у наперед сформованому складі;
·
повідомляти організатора про виникнення проблемних ситуацій, що не
пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;
Під час проходження маршруту
заборонено:
·
порушувати правила гри;
·
навмисно нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших команд,
переміщувати підказки;
·
розділятись з учасниками команди під час маршуруту.
Завдання.
У коридорі біля кабінету
інформатики розміщені початкові QR-коди для кожної команди.
QR-код – містить таку інформацію :
·
наступний пункт слідування (кабінет, їдальня, гардероб тощо),
·
місце, де розташований код (стіл, шафа тощо)
·
завдання.
Відповідь на кожне завдання учні
записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий).
На останньому QR-коді вказано
шифр для відгадування ключового слова.
(Додаток 1.QR-коди, Додаток 2. Таблиця с завданнями)
У кожної команди QR-коди різного
кольору:
-
5 клас – Червоний, 6
клас – Зелений, 7 клас – Синій, 8 клас – Чорний, 9
клас – Коричневий, 10 клас – Бузковий, 11
клас –Блакитний.
У кожної команди свій маршрут:
5-7 класи – 7 пунктів призначення;
8-11 класи – 9 пунктів призначення
Після проходження маршруту команди збираються в
кабінеті інформатики, розшифровують слово.
Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість
проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність
розшифровування слова.
Тригер (5-7 класи)
Ноутбук – портативний
комп’ютер
Проектор – пристрій для демонстрації зображення на великий екран
Алгоритм - Послідовність команд
Програміст – розробник комп’ютерних програм
Сканер – пристрій для введення текстових та графічних даних
Принтер – пристрій для друку
__________________________________________
Тротлінг(8-11 класи)
Шрифт – TimesNewRoman, Arial, Calibri
Принтер – пристрій для друку
Алгоритм - Послідовність команд
Сайт – Сукупність веб-сторінок
Файл– Іменована область на диску
Вікно – діалогове, інформаційне
Меню – головне, контекстне, спливаюче
Програма – Драйвер, конвертер, грабер

Немає коментарів:
Дописати коментар