четвер, 20 грудня 2018 р.


Клас: 5-11
Тема: Квест «Година коду»
Мета:
Навчальна: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді;
Розвиваюча: розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях;
Виховна: вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Обладнання: Ручка, аркуш паперу, смартфон зі встановленою програмою для зчитування QR-кодів.
Учасники:  Команда від кожного класу – 4 учня. Змагання відбуваються у двох підгрупах: 5-7 класи, 8-11 класи.


Хід гри

1. Команди збираються в кабінеті інформатики.
2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.
Права та обов’язки гравців квесту

Гравці квесту мають право:
·            отримувати завдання та вирішувати їх;
·            змагатися разом зі своєю командою підтримуючи один одного;
·            поважати членів своєї команди;

Гравці зобов’язані:
·            коректно вести себе по відношенню до учасників інших команд;
·            повідомити організатора про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке рішення було прийняте;
·            виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
·            розв’язувати завдання виключно у наперед сформованому складі;
·            повідомляти організатора про виникнення проблемних ситуацій, що не пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;

Під час проходження маршруту заборонено:
·            порушувати правила гри;
·             навмисно нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших команд, переміщувати підказки;
·            розділятись з учасниками команди під час маршуруту.

Завдання.
У коридорі біля кабінету інформатики розміщені початкові QR-коди для кожної команди.
QR-код – містить таку інформацію :
·          наступний пункт слідування (кабінет, їдальня, гардероб тощо),
·          місце, де розташований код (стіл, шафа тощо)
·          завдання.

Відповідь на кожне завдання учні записують на аркуш паперу (порядок відповідей важливий).

На останньому QR-коді вказано шифр для відгадування ключового слова.

(Додаток 1.QR-коди,  Додаток 2. Таблиця с завданнями)

У кожної команди QR-коди різного кольору:
-            5 клас – Червоний, 6 клас – Зелений, 7 клас – Синій, 8 клас – Чорний, 9 клас – Коричневий, 10 клас – Бузковий, 11 клас –Блакитний.

У кожної команди свій маршрут:
5-7 класи – 7 пунктів призначення;
8-11 класи – 9 пунктів призначення

Після проходження маршруту команди збираються в кабінеті інформатики, розшифровують слово.
Переможець визначається по двом критеріям: на швидкість проходження маршруту в кожній групі, на швидкість і правильність розшифровування слова.


 Відповіді


Тригер (5-7 класи)

Ноутбук – портативний комп’ютер
Проектор – пристрій для демонстрації зображення на великий екран
Алгоритм - Послідовність команд
Програміст – розробник комп’ютерних програм
Сканер – пристрій для введення текстових та графічних даних
Принтер – пристрій для друку
__________________________________________

Тротлінг(8-11 класи)
ШрифтTimesNewRoman, Arial, Calibri
Принтер – пристрій для друку
Алгоритм - Послідовність команд
Сайт – Сукупність веб-сторінок
Файл– Іменована область на диску
 Вікно – діалогове, інформаційне
Меню – головне, контекстне, спливаюче
Програма – Драйвер, конвертер, грабер












Немає коментарів:

Дописати коментар